Job 4 van 8


Report this listing

Solliciteren



Administratief polyvalent bediende


Functie

Voor de vacature al polyvalent administratief bediende in regio Zaventem is dit een greep uit je takenpakket:
  • Je zorgt voor een correcte verwerking van alle inkomende bestellingen
  • Je staat in contact met de leveranciers en ziet erop toe dat de leveringen tijdig gebeuren
  • Je brengt alle administratie voor Recupel & Bebat in orde
  • Je zorgt voor een correcte facturatie (aankoop- en verkoop)
  • Je denkt mee over nieuwe initiatieven, exclusieve partnerships, nieuwe trends op de markt, ...
Je kan met andere woorden 360° werken en groeien: je staat in voor alle administratieve opvolging voor leveranciers, klanten, intern, nieuwe projecten, ...

Bedrijfsinformatie
Dit bedrijf is een distributeur in elektronica- en media accessoires. Denk maar aan Iphones en Iphone toebehoren, earplugs, beschermhoesjes, etc... Dit is een familie onderneming met 3 medewerkers. Je komt dus terecht in een klein team waar iedereen polyvalent werkt. Ze bestaan al meer dan 30 jaar en staan bekend als een toegewijde partner en leverancier in de sector. Enkele van hun grootste klanten zijn Mediamarkt en Carrefour, waarmee ze stabiele partnerships hebben opgebouwd . Bovendien houden ze ook alle markttrends in de gaten en zijn er altijd nieuwe projecten en contracten pending.

Jouw profiel

Voor de vacature al polyvalent administratief bediende in regio Zaventem is dit een greep uit je takenpakket:
  • Je spreekt goed Nederlands en Engels. Een goede basis van het Frans is mooi meegenomen
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen en voelt je thuis in een polyvalente werkomgeving zonder afgelijnd takenpakket
  • je hebt een gezonder portie ambitie om mee aan de kar te trekken
  • Je kan goed overweg met de courante MS Office toepassingen zoals Excel
  • Ervaring is niet essentieel maar een pré
Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel dan niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

Voor de vacature als polyvalent administratief bediende biedt onze klant je het volgende verloningspakket aan:
  • Een job optie vast (meteen vast contract mogelijk)
  • Verloning tussen € 2500 - € 3500
  • Een 38 uur rooster met flexibiliteit
  • Maaltijdcheques van € 6
  • Kilometervergoeding
  • Ecocheques
Je komt terecht in een familiale onderneming binnen een internationale context. Jouw leveranciers zijn immers Samsung, Huawei, etc...

Solliciteren

HANNA HOETERICKX
003222540850

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht